Odborná exkurze pro studenty scénické a výstavní tvorby

Žáci prvního ročníku uměleckého oboru navštívili dne 27. 1. 2017 výstavní prostory předního českého galeristy Zdeňka Sklenáře.

Hlavním cílem exkurze bylo seznámit žáky s přípravou a tvorbou prestižních výstav, což se skvěle povedlo kurátorce Galerie Zdeněk Sklenář. Studenti se od ní do nejposlednějšího detailu dozvěděli, jak se tvoří pozvánky (seznámení s grafickým designem studia Najbr) a plakáty na výstavy (zadávané významným českým malířům), zajišťují umělecká díla na výstavu a co vede majitele děl k zápůjčce.
Největší pozornost vzbudili informace o přípravě výstavních místností, a to od výmalby, nasvětlení, po zarámování obrazů, jejich umístění v prostoru, přes tvorbu doprovodných textů až po vernisáž. Při té příležitosti si naši studenti prohlédli výstavu Šíma - Reynek - Boštík a nahlédli do jednotlivých knih o umění, které galerie jako jedna z mála vydává. Dále žáci navštívili Galerii de Lara a shlédli díla Olbrama Zoubka, Jiřího Dudychy atd.

Aleš Papáček

31.1.2017 | Doležal Jaromír 2

Důležité zprávy

Přijímací řízení - další kolo

V maturitních i učebních oborech technického a zahradnického zaměření otevíráme druhé třídy. V každém z oborů jsou zatím volná 2- 4 místa (Uchazeč - Základní informace k přijímacímu řízení).

Přijímací řízení

Třídy maturitního oboru Chovatel cizokrajných zvířat jsou zcela naplněny. Případným vážným zájemcům budou poskytnuta místa pouze v případě, že některý z uchazečů neodevzdá v termínu zápisový lístek.

Kytice do 1. linie! Klikni a hlasuj!

Online verze soutěže o nejkrásnější kytici pro pracovníky v 1. linii. Hlasujte pro kytice naší maturantky a kolegyně!!!

Seznamy přijatých žáků zveřejněny

Seznamy přijatých žáků ke studiu na oborech zakončených výučním listem jsou dnešním dnem zveřejněny a tím i oficiálně oznámeny
Odkaz - UCHAZEČ - PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ - SEZNAM PŘIJATÝCH ŽÁKŮ 2020

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.