Šablony 2017+

Šablony 2017+

  

 

Operační program: Výzkum, vývoj, vzdělávání

Název oblasti podpory: Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání

Registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_035/0008346

Název projektu: Šablony 2017+

Termín realizace projektu: 1. únor 2018 - 31. leden 2020

 

Byly realizovány tyto aktivity:

III/1.2 Školní speciální pedagog

Byla poskytnuta podpora 2 školním speciálním pedagogům.

III/1.5 Koordinátor spolupráce školy a zaměstnavatele

Byla poskytnuta podpora 2 koordinátorům spolupráce školy a zaměstnavatele.

III/1.6 Školní kariérový poradce

Byla poskytnuta podpora 2 kariérovým poradcům

III/2.8 Stáže pedagogů u zaměstnavatelů

Byla poskytnuta podpora 10 pedagogům

III/2.13 Vzájemná spolupráce pedagogů

Byla poskytnuta podpora 60 pedagogům.

III/4.1 Doučování žáků ohrožených školním neúspěchem

 Byla posklytnuta podpora 10 pedagogům.

 

Projekt bude ukončen 31. ledna 2020.

V rámci projektu škola si pořídila učební pomůcky (elektrotechnika, výpočetní technika atp.)

Realizace projektu byla pro školu velkým přínosem.

 

 

 

 

 

6.2.2018 | Doležal Jaromír 2

Důležité zprávy

Botanické zahrady a národní parky JAR

V rámci expedice po botanických zahradách a národních přírodních parcích JAR dnes odletěl náš tým specialistů. Proběhne i exkurze ve výzkumném chovatelském zařízení Univerzity v Cambridgi v JAR.

Informace k přijímacímu řízení

Vzhledem ke změnám, které Ministerstvo školství zamýšlí ohledně přijímacího řízení, budou kritéria zveřejněna do 31.1.2021.

Přihlášky ke studiu Scénické a výstavní tvorby

Stále můžete podat přihlášku na umělecký maturitní obor - Scénická a výstavní tvorba (specializace zahradní design nebo floristický design), přihlášky přijímáme až do února 2021.

Dny otevřených dveří

Vážení zájemci o studium,
návštěva dnů otevřených dveří vám může dodat i důležité body u přijímacího řízení.
Návštěvy jsou organizovány pro jednotlivé zájemce s rodičem.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.